niedziela, 6 listopada 2016

OWSIANKA NA ŚNIADANIE

Zdrowe śniadanie to podstawa, dlatego owsianka to doskonały wybór, szczególnie dla osób na diecie, lub mających kłopoty z trawieniem. Płatki owsiane to bogactwo witamin i błonnika, dlatego warto jeść owsiankę każdego dnia.




Do przygotowania owsianki wykorzystałam ksylitol i otręby owsiane od Dieta OXY.  A popiłam herbatą regulującą przemianę materii również od Dieta OXY

Składniki:
* 1 szklanka mleka 2%
* 2 łyżki płatków owsianych
* 2 łyżki otrębów owsianych
* ksylitol do posłodzenia (według uznania)
* pół łyżeczki cynamonu
* suszone jabłka i rodzynki (ilość według uznania)

Wykonanie:
Do garnka wlać mleko, podgrzać dodając płatki i otręby owsiane oraz ksylitol. Gdy mleko z płatkami się zagotuje, wyłączyć palnik i odstawić na chwilę, aby płatki napęczniały. Przelać do miski, posypać cynamonem, suszonymi jabłkami i rodzynkami. 
                                SMACZNEGO :) 













2 komentarze:

  1. HEJ, A czemu nie dodałaś żurawiny liofilizowanej do tej owsianki??? myślę, że zyskałaby na niej znacznie więcej i owsianka i Twoja figura <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Jem owsiankę codziennie i każdego dnia z innymi dodatkami, by się nie znudziła ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...